Det norske klesmerket Kepaza åpner Pop Up butikk

Du finner de inne i Handelshuset f.o.m lørdag 30. mai

Eier og klesdesigner i Kepaza, Pernille Fristad.

Eier og klesdesigner i Kepaza, Pernille Fristad er vokst opp og bor på Bærums Verk. «Da det ble et ledig lokale på det historiske Handelsstedet på Bærums Verk, tenkte vi at dette er det perfekte stedet for Kepaza’s første Pop Up butikk i Norge. Vi ønsker å fokusere mer på nærmiljøet, og gi kundene våre anledning til å se og prøve klærne i virkeligheten nå som samfunnet gradvis åpnes opp igjen,» sier en entusiastisk Pernille. 

Lørdag 30.mai åpner Kepazas pop-up butikk inne i Handelshuset. Kepaza lager lekne, feminine, fargerike og bærekraftige klær med en geometrisk tvist til kvinner over hele verden. De bruker geometriske linjere til å vise frem kvinners flotte kurver og for å få de til å føle seg sterke. De ønsker at kvinner skal føle seg vel i Kepazas klær, og har størrelser fra 34 til 44, men noen av plaggene er store i størrelsen og passer til størrelse 46.

Kepaza er et Norsk klesmerke med internasjonal suksess. Kepaza ble startet av Pernille Fristad i 2012 på pikerommet på Gullhaug med toalett mapper som et side-prosjekt til klesdesigner utdannelsen på Esmod Oslo. Pernille ble tildelt «Gullnålen» som beste student på Esmod Oslo, og har hatt internship hos den kjente klesdesigneren Jeremy Scott i Los Angeles. I 2016 satset hun fullt på drømmen om å designe dame-kolleksjoner.

Pop Up butikken vil være åpen fra 30.mai til 30.juni inne på senteret, i 2 etasje mellom Cubus og Håndverk service. Ta gjerne en titt på kolleksjonen her.

Velkommen!